ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, January 2, 2011

Tidak Bertajuk

kadang2, ada perkara yang kita suka tapi buat kita menangis..
and ada perkara yang kita tak sangka, tapi mampu membuatkan kita tersenyum lebar....


aku bukan la orang yang suka menaip...DULU...
tapi since cuma ini saja jalan untuk melepaskan rasa yang ada dalam hati tanpa perlu bersuara, aku mula menaip...
dan kadang2 yang aku taip hanya la separuh..yang lain, masih kekal sebagai rasa hati...
sebab aku rasa, cukuplah.... yang sebahagian lagi biarlah aku sendiri yang rasa tanpa orang lain tahu...
even sebenarnya, aku pon selalu sendiri...



aku bukan manusia yang baik, jadi jangan anggap aku tak pernah salahkan orang...
tapi aku tak pernah label orang yang aku dah kenal bertahun....as *******.....



jangan merungut bila baca ni..
sebab it still the same issue as yesterday...
because it still hurt inside my heart...
it still there.......





thanks to anyone who read this...
but this is all about me...
and it is the same issue...



it really need sometime to heal.....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p