ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, January 11, 2011

mendung

hari ni mendung....
tapi hati aku tak mendung...
hahaha...

sebenarnya tak ada cerita tapi rasa nak menaip...
dan tetiba terfikir, bila aku pernah fokus and concentrate pada sesuatu...
aku rasa ada sekali je aku betul-betul fokus...
masa aku menulis the first novel of mine..
menulis..bukan menaip..
dan sejak tu aku tak pernah sefokus tu...
rindu nak menulis dan pernah teringin untuk menerbitkan cerita tapi bila baca novel2 kat blog orang lain, terasa cerita yang aku buat sekadar di pinggiran..
maybe tak layak pun untuk penilainan..
haila...~


bila la agaknya aku nak menulis lagi...
tunggu la ada seru nanti....~
(",)

1 comment:

please leave your comment here....thanks.. :-p