ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, January 21, 2011

stress...

pejam celik pejam celik, dah dkat 2 bulan aku praktikal kat sini...
dah lebih sebulan aku dok kat site and dah semakin gelap kulit aku...
agak2, mak kenal tak aku nanti???
hahaha, of course mom will know her daughter...

oo, sepanjang 2 bulan ni, macam2 yang jadi...
menipu toksah cakap la...banyak sangat...
menangis?? ada la...tak pasal2 aku nampak weak...haila..~
 tapi yang lebih penting akuseronok jugak kat site...
even workers kat sini indon but they are nice and tak lupa diorang Jawa...
haha..


rutin harian kat site:
kalau Aiziuddin @ Din the site supervisor takde, kitorang la amik Permit To Work..
pastu seminggu sekali bagi toolbox talk..
then mun akan wat site inspection, ada checklist...
lepas tu, ronda2 kawasan tengok diorang keje 2 3 jam sekali...
selain tu, duk kat parking lot main sodoku..
tu jek..

yang tak bestnye, kena bangun awal and every morning dapat stress..
adoi la...
ble dapat hypertension aku kalau macam ni...
hahaha...


conclusionnyer, harap2 dapat la offer keje kat sini...
doakan saya boleh????
heee...(",)

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p