ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Saturday, January 22, 2011

aku...

today, I just want to talk about me myself...
aku, manusia biasa...
and aku tak sempurna

aku yang orang kenal sekarang dan dulu adalah berbeza..
the different is obvious..
sebab dulu aku masih remaja tapi sekarang, umur pon dah meningkat...
zaman remaja semakin ditinggalkan...


kalau dulu, aku mengaku aku hot temper...
panas baran sangat..
pantang ada yang tak kena, memang la nak kena amuk dengan aku..
mungkin sebab memegang title head prefect kot...
I don't know but the temper is reduce a lot now..
masih lagi panas baran tapi dah kurang sikit la...
and aku takde la marah menjerit2 macam dulu..
paling2 pon, aku tak bercakap..
sebab kalau aku bercakap, adalah maki hamun yang keluar dari mulut aku..
so, better aku senyap..


tapi aku manusia biasa...
kesabaran aku ada batasnya...
kalau hari2 hadap benda yang sama..
dah tegur pon buat selamba, bagi alasam macam-macam...
harap maaf kalau satu hari kau kena maki dengan aku...
aku bukan seorang yang penyabar...
sifat yang tu memang tak berubah dari dulu...
aku diam tak bermakna aku kalah tapi aku malas nak panjangkan cerita...




umur dah nak masuk 23,
macam-macam manusia yang aku dah jumpa..
macam-macam ragam...macam-macam kerenah...
ragam aku dah semcam...
kerenah aku bermacam-macam...
huhu...


aku nak berubah tapi it takes time okay..
so, please be patience and tegur la kalau aku salah..
and aku tau aku bukan orang yang boleh terima teguran tapi tegurlah...
dengan cara yang berhemah yang aku tak boleh bangkang...
sebab aku manusia biasa yang tak boleh hidup tanpa bantuan orang lain...



23 tahun hidup...
berapa lama lagi aku ada masa untuk hidup????

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p