ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, December 26, 2010

once again...

yup....sekali lagi..
sekali lagi aku susahkan orang...
entahlah,
tapi aku rasa aku dah membuatkan situasi menjadi lebih buruk...
rasa bersalah sangat even aku dah say sorry pada orang tu..
i'm sorry..i am really sorry..

perkataan maaf tak dapat nak ubah segalanya...
kan???


but I just want to say it again and again...
I'm sorry...




now, aku rasa nak sujud dan berharap semuanya akan menjadi baik semula...

YA ALLAH, betapa aku lalai dan jauh dariMU...
sesungguhnya KAU yang MAHA BERKUASA ke atas sesuatu...
ampunkan la hambaMU ini....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p