ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, December 15, 2010

masih nak menaip...

jangan bace kalau tak berminat...
sebab semua yang di taip di sini adalah luahan hati aku...perasaan aku..
takde kaitan pon dengan yang membaca...



entahlah...
hari ni, macam-macam yang jadi...
tak tahu la...
Kak Zieha sesat...
Mun selsema, MC...
aku sengsorang kat office..
pastu aku dapat task which I can't do it because I did't get the one that I need..
haila...


tersepit..
sorang suruh wat macam ni, sorang kata tak payah...
mana satu nak ikut ni...
pening.....pening...
rasa tak sedap hati..
ada yang kena marah esok ni kang sebab tak buat task tu...
even task tu senang tapi it is involving other people..
macam mane ni...



kalau hari-hari macam ni, aku boleh dapat darah tinggi tau..
tension memanjang...
kedut2 kat dahi memang dah banyak r sebab banyak kerutkan dahi jek..
tension punya pasal...
hailo..
tolong!!!~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p