ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, July 13, 2010

Sudah jatuh tergolek....

Jatuh tergolek...ditimpa tangga...
waaaaaaaaaa....


dah la tajuk final year project kena reject...
aku masih tak dapat tajuk baru lagi...
pastu, broadband pulak buat hal..
nak cari journal pun tak boleh...

aku sangat tension!!!!

macam-macam hal jadik..
aku jadi sangat-sangat tertekan..

aku nak luahkan tapi tak terkeluar...
aku dah tak boleh simpan lagi..
sampai satu saat, aku rasa nak balik rumah..
takmo balik sini lagi...


mungkin buat sementara waktu,
aku mungkin akan hilang dari alam maya ni..
aku tak nak tapi terpaksa...
I wish this problem will be solve quickly..


credit to syira sebab pinjamkan broadband..
credit to mun, syuhada, tun, kak wan and also syira sebab bagi idea for the final year project...
thanks a lot...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p