ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, May 5, 2010

PENAT.... TIRED..

hari ni,
I start with tempah clearence...
After that I went to Shah Alam...
biasa la ikut Kak Wan..menyibuk nak ikut Kak Wan..
huhu..
pastu makan and terus pergi rumah sewa..
cuci rumah sewa...
serius I said, it is tiring..
penat sangat..
bile sampai kolej balik, aku cume nampak katil je..
nak tido je..
huhu..

my mom send for me nasi putih + ayam masak kicap + sambal goreng...
kenyang la makan malam ni..
makan dengan kakwan....
dah lama x makan masakan mak..
huhu...rindu...
Mak, orang balik next week..tunggu orang tau...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p