ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, March 5, 2014

Krisis Air

Assalamualaikum wbt.


Bagi aku yang duduk kat KL ni, memang tengah mengalami masalah air.
Bukan berlebihan tapi kekurangan.
Jadi, bekalan air kami di catu...
Dua hari ada bekalan air, 2 hari berikutnya tak ada...
So, begitu la keadaannya sepanjang musim panas ni.



Alhamdulillah, walaupun bekalan air di catu... masih mampu untuk mandi dan bersihkan diri...
Tapi memang berjimat la.
Kalau dulu mandi macam nak banjir bilik air...
Sekarang memang jimat gila..
Basahkan badan, pastu cuci muka, syampu and sabun badan....and bilas sekali gus..
Nampak tak jimatnya di situ..
Hahaha...



Cerita tentang aku,
Masih bekerja keras nak menghabiskan thesis...
Tinggal seminggu lagi untuk hantar hardcopy.
A week after that, viva thesis...
Lepas tu I'M FREE!!!!!




My wish list after viva.
1. Marathon Running man
2. Marathon 4 novel baru
3. Bercuti


Pastu aku mesti busy nak prepare untuk majlis kan..
Majlis kahwin abang apun...
Huhu...




Sekarang ni, dah jadi habit...
Bila orang tanya bila nak kahwin,
Aku mesti jawab..
"Insya ALLAH hujung tahun ni,"
Padahal, calon tak ada lagi..
Hahaha...
Sampai masa nanti aku kahwin la kan...
Yakin dengan janji ALLAH...



Dua tiga hari ni, aku addicted dengan satu lagu.
Masih Mencintainya by Papinka.
Tak tahu kenapa...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p