ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, September 26, 2011

Entry by others...

ENTRY ni best...check it out!!!!
Baca sebab it is best!!!!
at least, aku rasa LEGA sebab aku antara golongan yg macam tu....
huhu...





"So girls, aku rasa tak payah lah korang nak buat list "Ciri-ciri my Prince Charming". Aku tau perempuan suka buat benda-benda girly (geli) macam ni. Sebab once korang dah jatuh cinta, korang dah tak akan pedulikan list korang tu.

Juga, jangan lah fikir sangat pasal korang comel atau pun tak comel. Well, all of you are beautiful with your own way. WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake."

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p