ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, August 25, 2011

No title...

No title sebab nak menulis secara rawak...

1. Abang apun balik malam ni... makin meriah la rumah...
and also makin sibuk,, sebab raya dah dekat kan...
Dah dua malam, dok cat bingkai tingkap....dah dua hari jugak buat kuih - buah rotan dengan kuih siput jek...
yang lain2, beli jek...



2. Semakin dekat raya, rezeki sentiasa ada...Alhamdulillah..
Hari tu jual barang-barang tak guna...dapat la 22ringgit... mak bagi upah..heheh...
Baju raya dah siap, pastu tudung pun dah beli....semuanya atas ehsan abang awi and makcik yang bagi duit raya...heheh..Terima Kasih daun keladi ye...



3.Dalam keadaan gawat ekonomi (untuk NJ saje ye), masih teringin nak beli novel...meh try senarai...
  • Anaknya anakku jua
  • Doktor Cinta
  • Iman Suraya
  • Abang Khai Tomboy
  • Bini Aku Tomboy ke?
  • M.A.I.D
  • Aku bukan mistress (Keluar bulan 9 ni)
Tipu la kalau cakap xde duit kan...tapi duit tu kena ingat2..nanti nak konvo pun nak guna duit jugak...
Doa2 cepat dapat kerja, so that I can buy books every month...huhu...angan2 memang selalu besar kan...



4.Aku banyak merepek kat sini...maaf...
Aku banyak tulis masalah kat sini..maaf...
Aku menulis tanpa memikirkan kamu yang membaca..maaf...
Kenapa mintak maaf?? Saja, Raya dah dekat kan...huhu...



5.Kawan aku pernah cakap,
'manalah tau ini ramadhan terakhir kita...' and I replied
'if this the last ramadhan, then it is the worst for me,' bukan sebab masalah yang aku hadapi tapi sebab amal and perbuatan aku...Kesabaran yang terlalu rendah, iman yang terlalu nipis...it make me feel worst...



Ah, THANKS A LOT to you who read this entry till the end...
really appreciate it because this is just another repekan dari NJ..
Just another RASADARIHATIAKU...




Till the next entry, do take care okay..
Semoga kamu selalu dibawah perlindungannNYA....
(",)

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p