ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, August 7, 2011

No Title... Hanya Tulisan yang Merepek...

NOTES: SILA ABAIKAN ENTRY INI JIKA ANDA TIDAK SUKA DENGAR ORANG MEREPEK...



It has been a few days, which I only stares at the laptop without typing anything...
Its not I have no idea what to write but the mood to write was disappear...
Sigh..~
Tak baikkan, mengeluh je...
huhu..

Bohong kalau aku kate aku tak cemburu tengok kawan2 yang dah dapat kerja, or at least was called for an interview...
Jealousy was all inside me...
I am a human...tipu la kalau tak cemburu kan..
But then, I think I am HAPPY for them...
Rezeki aku dan diorang kan tak sama...
Tak kira la, even aku dah apply beratus vacancies but at the end, no feedback langsung...
It means, rezeki aku belum ade la kan...tak sama macam kawan2 aku yg lain...
Tapi at least aku still mencuba dan berusaha...


So, TAHNIAH pada kawan2 yang dah kerja...
Bolehlah bagi duit raya kan...huhu..
and pada yang akan menghadiri interview selepas ni....
GOOD LUCK!!!! Do your best!!!


and please pray for my best too...
THANKS!!!!



hah...tadi baru tengok satu rancangan ni '5 RENCAH 5 RASA'...
apa yang best????
Hos die HANDSOME!!!! heheh....
Name die Sherson Lian....
He is Chinese but can speak Malay fluently...
Muka macam orang putih and badan die, mantap....
ah, melt...~
nak upload gambar die tapi line lembap plak....
kamu google la kalau nak tengok gambar die....heheh....:p



Dah 2,3 ari ni...asyik dengar lagu ni...best...
Peneman di kala kesepian.....ayat ni sekadar coretan sahaja.....

 
Stacy - Kisah Dongeng....


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p