ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, February 16, 2011

Tidak Bertajuk

nak menaip..tapi tak tahu nak menaip pasal pe...
emm, maybe I will start with this..
help me by praying to GOD to lighten the burden of my best friend...
I love her but I can't HELP her at all..
I'm just listening to her cry and then I do nothing because I can't....
maybe I just can be her crying shoulder...
that is the best thing I can do...

to my best buddy, girlfriend forever and ever...
please be strong dear...
I love you and I will always beside you and support you....
and I'm really sorry because I can't help you at all..
really sorry dear...
but please remember, ALLAH tak akan turunkan ujian yang hambanya tak mampu hadapi..
kau masih dibawah pemerhatianNYA, sebab tu kau diuji..
please, sabar and tabah la....



Ya ALLAH sesungguhya KAU yang MAHA BERKUASA...
bantulah hambaMU itu..
Dia adalah hambaMU yang taat...
kurangkanlah bebannya YA ALLAH...









air mata jatuh perlahan-lahan tatkala aku mendengar setiap esak tangisnya...
terasa betapa kerdilnya aku..
betapa lemahnya aku...
apabila seorang kawan memerlukan bantuan, tiada apa yang mampu aku lakukan...
sorry,I'm really sorry...

:-(

3 comments:

  1. perenggang pertama n kedua??adakah org yg sama or lain??hehe

    ReplyDelete
  2. the same person la...
    tapi klu ada org yang nak amik advice tu...take it...mmg nampak umum ckit...lgpun, that person yang aku dedicate ni tak bace blog aku..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..mcm ku tahu spe kn..hehehe..;0

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p