ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, February 2, 2011

setia..

antara wanita dengan lelaki, siapa yang lagi setia....
bagi aku, semuanya depends pada individual..

aku pernah jumpa orang yang setia sangat....
jaga hati kekasih and susah sangat nak menipuh lover dia..
macam, lover dia tu is the priority la....
so sweet tau..
kadang2 aku yang nak ajar dia menipu sebab bukan buat jahat pon..
just tak nak lover dia fikir bukan-bukan...


i dont know but i think that lover is the luckiest person in the world to get this friend of mine..

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p