ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, February 18, 2011

sedih...

Hari ni ada meeting and sambutan maulidur rasul...
then dah lepas makan2 spageti and sandwich...
orang kata perut penuh, hati gembira kan...


tapi lain yang jadik kat diri aku...
tetiba di panggil oleh bos @ En.Bakri...
dia tanya pasal isu extend masa praktikal...
masa tu aku sorang jek...
tengah cakap2 tu, mun masuk...
then dia tanya berapa lama nak extend and lepas extend tu nak buat apa...
aku jawab la, kalau boleh secara jujurnya aku nak terus kerja..


then, jawapan dia agak mengecewakan..
saya prefer orang yang ada green book and pengalaman..
perempuan jarang saya letak kat site....
kalau saya nak amik pun mungkin sorang....


ibarat terhentak kepala kat tiang!!!!!


of course aku tak dapat la...
aku tak ada kenderaan..
lesen pun tak ada...
what are the chances I got the job????


sedih sangat...
tak tahu nak cakap kat sapa...
i really want the job..
really disappointed...




i need to col my head down............
sigh~

4 comments:

  1. extend praktikal mcm mne tu aini??ak xphm...tp standard la amik yg ade greenbook...xsuke btol ak...greenbook cume 1 sijil jek..cube tgk dulu pengetahuan n kebolehan kite huhu....

    ReplyDelete
  2. aku kan ade..anytime jek bole msg or call..xde krdt bole send email..siyess~

    ReplyDelete
  3. esya: extend praktikal means tambah lagi tempoh praktikal...
    jadi 5-6 bulan ke.. mcm tu la...

    TNH: ada benda memg xble nak ckp kat sape2... menulis tanpa di tujukan kpd sape2 lebih mudah and berkesan I think..

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p