ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, July 8, 2011

Hati dan Waktu....

Heheh...
post kali ni tak ade kaitan pon dengan title tu..
saje jek buat GEMPAK...

ALHAMDULILLAH, I arrived safely at home last Wednesday..
3 days and 2 nights....at Kuala Lumpur...
Never sleep town..huhu..


Thanks a lot to this cute girl who really gave us a lot of help...
Pick us up at Terminal Bersepadu Selatan, tumpangkan kitorang tido 2 malam....
Belanja makan, bawak jalan-jalan and also drive us to the majlis perbandaran selayang...
Thanks a lot Nadirah...

On the Wednesday, for the first time I and adik traveling by train and LRT... I mean need to change the train and so on...
Dah la first time nak pergi TBS tu..
But, ALHAMDULILLAH...we arrive safely at TBS...



Actually, these 2,3 days..
I felt empty and really miss that person..
I dont know why..
Sigh...~


Nak menulis pun tengah kering idea nad also the mood pun tak ada...
apa yang ada cuma kemalasan yang berduyun-duyun datang..
Haila..


Hari yang berlalu terasa begitu cepat..
Dalam tak sedar, it already 1 month after I finish my study...
I already applied job nad waiting for the reply but I'm afraid I not ready yet to enter the dunia bekerja...
Terasa ia amat menakutkan...ok, ayat tak boleh blah...
Malas nak fikir..biar dapat panggilan interview baru fikir..huhu...


Sekarang ni, meh tengok jawatan kosong dulu...~

Sunday, July 3, 2011

Kuala Lumpur + Bola Sepak Malaysia...

Ok...dua-dua pun tak ade kaitan...
Sekrang ni tengah berlangsung perlawanan kelayakan Piala Dunia...
Malaysia melawan China Teipei kot...
Baru je tamat separuh masa pertama...
Malaysia 2, pihak lawan 2...tapi Malaysia masih mendahului dengan agregat 4-3.


my family semua kat depan TV, aku?
Sorry, bukan tak minat or tak menyokong tapi orang lain yang main bola...aku yang berdebar lebih...
so, malas nak paksa jantung aku kerja lebih masa...aku pun duduk la buat kerja lain..
boleh terima tak alasan aku???
huhu..

tapi apapun, lets pray so that OUR TEAM will win...
Arena bola sepak Malaysia sedang bangkit semula...
GO MALAYSIA GO!!!!!!!!



Tomorrow, I'm going to KUALA LUMPUR for an interview..
My interview???
No la... my adik punya interview at Majlis Perbandaran Selayang...
Ala, yang dekat dengan Kepong tu...
aku pun ingat-ingat lupa..
hahaha...


I will stay at Nadirah's house for two nights..
And I will be back on Wednesday..
Sekejap jek...
But I think it is enough..because I never expect to go to KL after I finish my study...
huhu..


and I have one request...
would you..whoever read this, pray for her success...
Tapi sebagai balasan, I only can say THANK YOU VERY MUCH..
Aku harap, doa kalian akan dimakbulkan ALLAH...


ah, before I forget...
TAHNIAH buat my friend yang akan menimang cahaya mata awal tahun depan...
I really happy for you..
:)


ok la, jumpa di KL esok...
huhu...~

Friday, July 1, 2011

Menulis...

Tiba-tiba mood untuk menulis datang semula...
Sedang mencari idea untuk menulis...
Sambung balik apa yang aku dah buat satu masa dulu...

Lelaki suka isteri kerja apa??
itu yang sedang aku fikirkan sekarang...
bukan tanya untuk aku tapi untuk watak perempuan dalam karya aku ni...
huhu..
mengada kan....
hahaha...


Kisah Alia Maisara yang menjalani hari-hari bersendirian ketika dirinya sarat mengandung...
Si suami meninggalkan dia untuk bersama orang lain...
Sukarnya memulakan hidup semula setelah apa yang dibina musnah sekelip mata...
Kepercayaannya diragut...kasih sayangnya dicampak ke tepi...
Masihkah ada ruang di hatinya untuk menerima orang lain selepas apa yang terjadi???







ish, mcam entah apa-apa jek cite kan...
hahaha...
but, its ok...
nak jugak try buat...
my second novel...
for me and myself...



Alia Maisara & Imran Faiz....sepadan tak???
huhu...~