ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, August 19, 2010

Kegembiraan Hanya Sementara...

Mungkin aku masih mampu tersenyum lebar semalam...
mungkin aku masih mampu bergelak ketawa malam tadi...
mungkin aku masih mampu tersengih pagi tadi...
tapi sekarang,
kedukaan menjelma...


mungkin pada orang lain,
novel tu cuma satu buku yang tak bermakna...
novel tu tak ada apa-apa makna..
tapi pada aku ada seribu makna...
lama aku cari novel tu...
lama aku tahan diri dari beli novel tu sebab mahal...
aku sayang sangat kat novel tu..
and can you imagine what I feel when I know that the novel is missing?!!

aku tak kira..
lantak lah kalau orang lain nak cakap aku pentingkan diri..
kalau orang nak cakap aku membesarkan benda kecil pun aku tak kisah...
I just want my property back....




broken heart..T-T
I never ask for present on my birthday..
but aku pun tak nak dapat berita ni...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p