ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Saturday, April 5, 2014

Rasa Itu...

Assalamualaikum...
hai awak...lama tak jumpa...
hehehe...
saya rindu kat awak cik blog...
tak sempat nak update la.... banyak tuntutan lain..
ok, poyo je...haha..




Saat aku menaip entri ni, aku ada kat melaka...
buat apa kat sini?
ooo, menghadiri majlis persandingan pelajar aku..
dah dapat menantu wei aku ni...
hahahaha...


aku datang dengan pelajar2 jugak...
entah pukul bape nak balik ni....
ooo, hensem student aku yang bersanding hari ni...
isteri die pon cantik...sangattttttt....



entah kenapa,
aku terasa sesuatu...
cemburu mungkin...
tak tau kenapa...
mungkin sebab dia melangkah ke alam yang satu lagi lebih awal dari aku..
maybe la....
haih..




memujuk hati sendiri lebih payah dari memujuk orang lain..
lalu apa yang harus dilakukan untuk merawat hati terluka??
eceh...ayat tak boleh blah...
nak pergi pantai..melepaskan rasa ...
boleh???




hati, tenang la...
hati, kuat la...
hati, yakin la pada janji ALLAH....




ah, kepada my 'anak' ridzuan a.k.a panjang...
selamat pengantin baru...
semoga berbahagia hingga ke syurga....






No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p